شعر روزه ، داری و روزه داران و روزه خواران + شعر درباره روزه گرفتن

شعر روزه

شعر روزه ، داری و روزه داران و روزه خواران + شعر درباره روزه گرفتن
شعر روزه ، داری و روزه داران و روزه خواران + شعر درباره روزه گرفتن همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر روزه

ما را به دعا
کاش نسازند فراموش
رندان سحر خیز
که صاحب نفسانند
فرا رسیدن ماه مهمانی خدا مبارک باد
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روزه

پوشه
از بار گناهان شده
پر حجم بیا
“رمضان” است ،
به آتش بکشانیم کمی …

شعر در مورد روزه

آمد رمضان هست دعا را اثری
دارد دل من شور و نوای دگری
ما بنده عاصی و گنهکار توییم
ای داور بخشنده بما کن نظری
⇔⇔⇔⇔

شعر روزه

رمزها در رمضان است، خدا مى‏ داند
برتر از فهم و گمان است، خدا مى ‏داند
لیله القدر، کدامین شب این ماه خداست؟
چه شبى برتر از آن است، خدا مى ‏داند
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روزه

سفره رنگین و خدا چشم به راه من و توست
تاکه معلوم شود طالب دیدار کجاست
بار عام است خدا را به ضیافت بشتاب
تا نگوئی که در رحمت دادار کجاست

شعر در مورد روزه

خدا در این ماه رمضان
یاریمان کن تا از گناه مصون بمانیم
و با باران رحمتت گناهانمان را
از روح و جسممان بشوییم
⇔⇔⇔⇔

شعر روزه

گنجینه ی نورانی قرآن رمضان است
آرامش دلهای پریشان رمضان است
مجموعه ی گلهاست شب و روز عزیزش
یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است
فرا رسیدن ماه رمضان بر شما مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روزه

آمد رمضان و آسمان آبی شد
شب‌های زمین ، دوباره مهتابی شد
هستی ، به نماز عاشقی قامت بست
عالَم ، غزل خجسته نابی شد

شعر در مورد روزه

هر زمان افطار خود با آب که وا می کنم
دیده هایم را فقط از اشک دریا می کنم
علت بیچاره گی ام را خودم فهمیده ام
کم سحرها با خدای خویش نجوا می کنم
آن قدر بیچاره هستم می نشینم روز و شب
در گناه افتادن خود را تماشا می کنم
جای این که مایۀ آرامش آقا شوم
با معاصی خون به قلب زار آقا می کنم
⇔⇔⇔⇔

شعر روزه

خداوندا یاری ام کن
روزه و شب زنده داری ام
در این ماه مقبول درگاهت واقع شود
یاری ام کن تا از خواب غفلت بیدار شوم
و گناهانم را بر من ببخش ای معبود جهانیان
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روزه

برای یوسف شدن
باید قید زلیخاها را زد !
عزیز خدا شدن
بها دارد …

شعر در مورد روزه

تشنه ام
تشنه دریای رحمت الهی
با جسمی گنه کار خود را
به ساحل این دریا رسانیده ام
تا در آبش تطهیر کنم
سهمم از این ماه همین اعمال است
⇔⇔⇔⇔

شعر روزه

کم کم هلالِ ماهِ خدا می رسد ز راه
اوقاتِ نابِ اهلِ بکاء می رسد ز راه
مهمان کند خدا همگان را به سفره اش
وقتی که ماهِ جود و سخا میرسد ز راه
⇔⇔⇔⇔

شعر برای روزه

خداوندا با جسمی
پر از گناه به ضیافتت آمده ام
لیکن با چشمی پرامید
دستانم را به درگاهت دراز کرده ا
دست خالی از درگاهت مرا برمگردان

شعر در مورد روزه

در خلوت شب ز حق صدا می آید
از عطر سحر بوی خدا می آید
با گوش دگر شنو به غوغای سکوت
کز مرغ شب، آواز دعا می آید
ماه رمضان مبارک

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد عجب ، و خود پسندی و عجب صبری خدا دارد و قافله عمر

چه زمانی سرفه نشانه کرونا است؟

متن در مورد صبح بخیر عاشقانه ، صبح بخیر عاشقانه ناب و کوتاه زیبا به همسر