شعر سال نو ، مبارک کودکانه از مولانا و حافظ و سعدی و احمد شاملو

شعر سال نو

شعر سال نو ، مبارک کودکانه از مولانا و حافظ و سعدی و احمد شاملو
شعر سال نو ، مبارک کودکانه از مولانا و حافظ و سعدی و احمد شاملو همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

شعر سال نو میلادی

شادند جهانیان
به نوروز و به عید
عید من و نوروز من
امروز توئی
⇔⇔⇔⇔

سال نو حافظ

جهان از باد نوروزی جوان شد
زمین در سایه سنبل نهان شد
ز رنگ سبزه و شکل ریاحین
زمین گویی به صورت آسمان شد
صبا در طره شمشاد پیچید
بنفشه خاک پای ارغوان شد

شعر سال نو مبارک

سپیده دم، نسیمی روح پرور
وزید و کرد گیتی را معنبر
مبارکباد گویان، در فکندند
درختان را به تارگ، سبز چادر
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو مولانا

سال جدید را
با گرم ترین آرزوها
برای تو شروع می کنم
عیدت مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو سعدی

هر خیال تو مرا عید نو و نوروزیست
شادی‌ای دم‌به‌دم آید به مبارکبادم
عید نوروز من آنست که بینم رویت
عید قربان که لقای تو کند بنیادم

سال نو کودکانه

امیدوارم خداوند
در سال جدید زندگی تان را
سرشار از شادی و امید کند
و در مسیر موفقیت قدم بر دارید
سال نو مبارک
⇔⇔⇔⇔

سال نو سهراب سپهری

رسید موسم نوروز
و گاه آن آمد
که دل هوای گلستان
و لاله‌زار کند
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو اخوان ثالث

حلول سال نو و بهار پر طراوت را
که نشانه قدرت لایزال الهی
و تجدید حیات طبیعت می باشد
را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض کرده
و سالی سرشار از برکت و معنویت
را از درگاه خداوند بزرگ و سبحان
برای شما عزیزان مسئلت می کنیم

شعر سال نو از مولانا

فرخنده و مبارک
و میمون و سعد باد
نوروز و مهرگان
و بهار و خزان تو
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو میلادی ۲۰۲۰

بوی جان می‌آید اینک از نفس‌های بهار
دست‌های پر گل‌اند این شاخه‌ها، بهر نثار
با پیام دلکش نوروزتان پیروز باد
با سرود تازه هر روزتان نوروز باد
شهر سرشار است از لبخند، از گل، از امید
تا جهان باقی است این آئین جهان افروز باد
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو ۲۰۲۰

بر همه این ایام دل‌انگیز تبارک باد
ایام همیشه به لطف ایزد بهارک باد
در این وقت‌ها خواستم خودی نشان بدهم
که گویم سال نو بر تو مبارک باد

شعر سال نو ۱۳۹۸

بهار ثانیه ثانیه نزدیک تر می شود
و من به اندازه همه شکوفه های بهاری
برای تان آرزوهای قشنگ دارم
پیشاپیش عیدتون مبارک
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو محسن ابراهیم زاده

رسید موسم نوروز
و روزگار شکفت
فرخنده گلِ شادی،
بهار شکفت
⇔⇔⇔⇔

شعر سال نو ۹۸

امیدوارم
سال جدید
فرصتی برای خوشبختی
و شادی بیش تر برای تو باشد
سال نو مبارک

شعر سال نو و امام زمان

بر جناب او و بر اهل جهان فرخنده باد
رجعت نوروز و ترجیع من و تقویم او
چون مبارک باد گویم روز او را شک مکن
کآسمان آمین کند وقت مبارک باد من

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد عجب ، و خود پسندی و عجب صبری خدا دارد و قافله عمر

چه زمانی سرفه نشانه کرونا است؟

متن در مورد صبح بخیر عاشقانه ، صبح بخیر عاشقانه ناب و کوتاه زیبا به همسر