متن در مورد دلتنگی ، زنانه کوتاه و عاشقانه برای همسر + متن دلتنگی و دوری بلند

متن در مورد دلتنگی

متن در مورد دلتنگی ، زنانه کوتاه و عاشقانه برای همسر + متن دلتنگی و دوری بلند
متن در مورد دلتنگی ، زنانه کوتاه و عاشقانه برای همسر + متن دلتنگی و دوری بلند همگی در سایت پارسی زی.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم شعر و فرهنگ سایت است مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

متن در مورد دلتنگی

کفشهایم که جفت میشوند
دلم هوای رفتن میکند ؛
چه کودکانه دل من تنگ میشود
بی آنکه بدانم چه کسی دلتنگ من است !
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی و دوری

دلتنگ که باشی
از آسمان سنگ هم ببارد
باز هم جایش خالیست ،
باران که جای خود دارد . . .

متن در مورد دلتنگی عشق

دلتنگی
اسم این خیابان لعنتی است
وقتی اینهمه از آن عبور می کنی
اما هیچ کدام شان
“تو” نیستی...!!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی رفیق

همیشه کسانی هستند
که در نهایت دلتنگی
نمی توانیم آنها را در آغوش بگیریم
بدترین اتفاق شاید همین باشد…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی پدر

تو را چه بنامم؟
تا دریچه را
رو به باغی بگشاید
که صدای پرپر شدنش
به زمزمه­ های تو
در عصرهای دلتنگی می­ ماند

متن در مورد دلتنگی مادر

دلتنگی هایم را نشاندم
روی دوش بادبادک
و فرستادمشان به آسمان …
دارد باران می بارد !
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی همسر

اسمش عشق است…
نه علاقه…
نه عادت…!
حماقت محض است…
دلتنگ کسی باشی…
که دلش با تو نیست…!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی دوست

اینکه یواشکی
دلتنگش باشی
خیلی بهتر از اینه
که بهش بگی
و هیچ جوابی نگیری …

متن در مورد دلتنگی یار

ای کاش درختی باشم
تا همه تنهایان
از من پنجره ای کنند
و تماشا کنند در من
 کاهش دلتنگی شان را
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی پدر فوت شده

ابرها گیجند
باز باران توی جنگل‌های گیلان
ظاهراً دارد…
باز باران بر کویر من نمی‌بارد…
باز دلتنگی…
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی و دوری از دوست

دلتنگم
مانند نقطه چین هایی
که هیچ وقت
به هم نمی رسند….

متن در مورد دلتنگی و دوری خواهر

دلتنگى‌ محله ای ست
پر ازدحامِ یادت
که در شلوغی اش
نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،
که خود را هم گم میکنم …
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی و دوری از خانواده

شرمسار دستان توام
وقتی به جای دستان من
قلم در دست می‌گیری
تا بگویی دلتنگى‌!
⇔⇔⇔⇔

متن در مورد دلتنگی و دوری از عشق

وقتی دلتنگم بشقاب ها را نمی شکنم
شیشه ها را نمی شکنم
غــرورم را نمی شکنم
دلت را نمی شکنم
در این دلتنگی ها زورم به تنها چیزی که میرسد ،
این بغض لعنتی است …

متن در مورد دلتنگی و دوری

نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از عاشقی دلتنگ تر
فقط میدانم در آغوش منی ، بی آنکه باشی
و رفتی ، بی آنکه نباشی . . .

Comments

Popular posts from this blog

شعر در مورد عجب ، و خود پسندی و عجب صبری خدا دارد و قافله عمر

چه زمانی سرفه نشانه کرونا است؟

متن در مورد صبح بخیر عاشقانه ، صبح بخیر عاشقانه ناب و کوتاه زیبا به همسر